Saturday, November 26, 2011

Andainya aku..

Salam kerinduan..
     Alhamdulillah setelah berbulan2 tidak membuat entry...harini barulah ada keupayaan untuk menulis kembali..hehe sebenarnya saya dah tak boleh buka blog yang lama (jarijarisenisiti.blogspot) sbb dah terlupa email dan password ..apadaaa..itulah selalu sgt tukar2 passwod..lagipun jarang buka blog tu yang sampai terlupa..takpelah..ini sebenarnya blog lama juga..delete yang mana2 patut then copy n paste 3 entry di blog lama..
    Cepatnya masa berlalu..dah hampir setahun..saya di tempat baru..dah boleh sesuaikan diri..Alhamdulillah..dah jumpa ramai kawan2 samada yang baru atau yang lama..di samping tu saya dah mula rindu sangat dengan kawan2 di Convent Ipoh..
     Bila mengenangkan masa yang dah berlalu..selalu saya terbayang..andainya aku..andainya aku..macam2 yang terbayang dan macam2 hendak dibuat..tapi hakikatnya satupun tak terbuat..dan masa terus berlalu tanpa pamit tanpa peduli..aahh..betapa ruginya..
     Andainya aku bisa menulis sebuah puisi..akan kutulis sebuah puisi cinta..
     Andainya aku bisa melukis..akan kulukis sebuah potret hati...
     Andainya aku bisa menyanyi..akan kunyanyikan lagu untukmu..

Itulah saya kini..
dalam hati rasa macam-macam nak buat..
InsyaAllah...
satu-satu ye Pn Siti Rosnah Abu Bakar..


Teruskan membaca entri yag lainnya ye..TerimaKasih kerana sudi berkunjung ke paparan blog yang tak sepertinya nii....kalau sudi tegur2lah..saya ni orang baru belajar..
wassalam..

No comments:

Post a Comment